28 januari 2023
Investeren in de toekomst was nooit eerder zo voordelig. Met de mkb-deal van Zuid-Hollandse Delta wordt het eenvoudig om jouw onderneming te digitaliseren. De ontwikkelingen op digitaal gebied gaan zo snel, dat diverse gemeenten en de provincie Zuid-Holland hebben besloten om mkb-ondernemers daarmee te helpen.
Met de voucherregeling word je financieel ondersteund met de uitvoering van jouw digitale idee. Je kunt er diverse kanten mee op. Bijvoorbeeld wanneer je al een tijd een bedrijfswebsite hebt en de site trekt maar weinig bezoekers. Je vraagt je nu af of die website wel geoptimaliseerd is voor zoekmachines (SEO proof). QuickOnline zoekt het voor je uit en met de voucher is het vervolgens extra voordelig om je site te laten verbeteren op SEO vlak.
Of je hebt twijfels over de beveiliging en overweegt een SSL-certificaat. Misschien wil je juist een koppeling tussen je boekhoudprogramma en je webshop. QuickOnline realiseert het voor je. Ook als je op zoek bent naar een boekingssysteem, digitale leeromgeving of bedrijfsprocessen wilt automatiseren. Een hele nieuwe website of webshop, dat kan natuurlijk ook. Afhankelijk van jouw wensen en doelen gaan we voor je aan de slag en zetten we de voucher in om het voor jou financieel aantrekkelijker te maken.
Of je nu een concreet idee hebt of dat je vooruit wilt met je bedrijf en nog niet weet hoe digitalisering je daarmee verder kan helpen, QuickOnline geeft je eerlijk advies. Tijdens een eerste kennismaking verkennen we samen de digitale mogelijkheden die je kunnen helpen om jouw doelen te realiseren. Aan de hand daarvan kunnen we een offerte maken en met de voucher wordt een deel van de kosten vergoed.
Daarvoor moet er wel aan een aantal voorwaarden voldaan worden. Zo is het van belang dat je een mkb-ondernemer bent die in 1 van deze gemeenten gevestigd is: Brielle, Goeree-Overflakkee, Hellevoetsluis, Hoeksche Waard, Nissewaard of Westvoorne. De voucher moet worden gebruikt voor een bijdrage aan het digitaliseren van je bedrijf. Dat kan zijn het verbeteren van bestaande producten, diensten of processen. Het volledige overzicht van de voorwaarden vind je op de website van de mkb-deal. Daar kun je ook het aanvraagformulier invullen en indienen.
De verkoop van producten en diensten vindt steeds vaker online plaats. Dit kan een goede reden zijn om je bestaande producten, diensten en processen hierop aan te passen. Misschien loont het om nieuwe verkoopkanalen te onderzoeken. Misschien was jij, net als veel andere mkb’ers, niet voorbereid op de versnelde digitalisering en vind je het lastig om er mee om te gaan.
Ook technische ontwikkelingen gaan snel. De technologische ontwikkelingen volgen elkaar in rap tempo op. Dit vraagt om aanpassingen. Naast online winkelen, kun je daarbij denken aan robotisering in fabrieken, data management om processen te optimaliseren of de preventie van cybercriminaliteit. Mkb-ondernemers weten vaak niet goed waar ze moeten beginnen. Daarnaast is het een gebrek aan tijd en geld om zich hiervoor in te zetten. Digitalisering kan uiteindelijk tijd en kosten besparen en er voor zorgen dat nieuwe markten kunnen worden bereikt en de omzet vergroot.
De mkb-Deal in de vorm van de digitaliserings voucher speelt hier op in en biedt ondersteuning. Deze deal was in eerste instantie gericht op mkb’ers met een openbaar toegankelijke fysieke bedrijfsvestiging in sectoren als detailhandel, horeca en persoonlijke dienstverlening en is inmiddels ook beschikbaar voor een bredere doelgroep, zoals de zakelijke dienstverlening.
De mkb-Deal in de vorm van de digitaliserings voucher speelt hier op in en biedt ondersteuning. Deze deal was in eerste instantie gericht op MKB’ers met een openbaar toegankelijke fysieke bedrijfsvestiging in sectoren als detailhandel, horeca en persoonlijke dienstverlening en is inmiddels ook beschikbaar voor een bredere doelgroep, zoals de zakelijke dienstverlening. Ook jij kunt tot wel € 2.000,- ontvangen voor jouw investering in digitalisering, lees meer hierover.
Je kunt de voucher voor verschillende doeleinden gebruiken. Hiernaast vind je een aantal voorbeelden. Wil je meer weten? Neem contact met ons op, we vertellen je graag meer!
Het starten of verbeteren van online verkoopactiviteiten (bijvoorbeeld met een nieuwe webshop of door je bestaande webshop te verbeteren).
Het koppelen of verbeteren van je voorraadadministratie en -management.
Het aanschaffen, verbeteren of koppelen van een online CRM-, boekings- of reserveringssysteem.
Het verbeteren van je cyberweerbaarheid, zoals verbeterde beveiliging van je website.