Niet zomaar een nieuwsbrief, maar een effectieve e-mailmarketing campagne.
Een nieuwsbrief is eigenlijk niets meer dan een email welke verstuurd wordt naar een lijst geïnteresseerde klanten. Deze mail wordt gebruikt om doelgericht de doelgroep te benaderen en op de hoogte te stellen van nieuws, aanbiedingen, nieuwe producten en nog veel meer. Daarnaast is het een mooi communicatiemiddel om contact met de klanten te onderhouden en vertrouwen te winnen.
Er zijn veel verschillende tools (zoals MailBlue) op de markt waarmee jij jouw nieuwsbrieven kan versturen, maar niet elke tool is geschikt voor jouw bedrijf. In eerste instantie lijken veel van deze tools op elkaar, maar toch zijn er wel degelijk verschillen. Wij zijn een onafhankelijke partij en adviseren jou graag bij het kiezen van de juiste tool.
Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid aan om deze e-mailmarketing tool volledig voor jouw bedrijf in te richten zodat jij hier direct mee aan de slag kunt.
Het is belangrijk dat er niet zomaar een nieuwsbrief verstuurd wordt zonder enige gedachte hierachter. De ontvangers zullen dit al snel ervaren als reclame. Jouw nieuwsbrief wordt direct in de prullenbak geplaatst of nog erger, in de spam geplaatst. Zorg ervoor dat achter elke nieuwsbrief een plan zit, anders is jouw e-mail niet meer dan een standaard reclamemail. Wij kunnen jou helpen met het opzetten van een effectieve e-mailmarketing campagne.
Een nieuwsbrief wordt vaak gestuurd vanuit een onderwerp vanuit jouw bedrijf. Logisch natuurlijk, maar is dit wel interessant voor de ontvangers? Bij een nieuwsbrief is het belangrijk dat de lezer centraal staat. Natuurlijk begint een nieuwsbrief altijd bij een onderwerp vanuit jouw bedrijf, maar zorg ervoor dat de doelgroep aangesproken wordt tot dat onderwerp.
Door telkens kritische vragen te stellen en stapsgewijs te werk te gaan, vergroten wij de kans dat jouw mail campagne een succes wordt.
Doordat wij een onafhankelijke partij zijn met de nodige kennis kunnen wij kritisch blijven kijken naar jouw campagne en deze samen met jou succesvol te maken.
Wat is het doel van de nieuwsbrief?
Welke doelgroep wil je bereiken?
Welke boodschap wil je overbrengen?
Welke verwachtingen heeft de ontvanger?
Waarom wil de doelgroep jouw nieuwsbrief lezen?